نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به مدیران و پرسنل فروش کمک می کند تا داده های فروش آنها به صورت مرکزی ذخیره شود و به آنها امکان دنبال کردن بر روند فروش ، عملکرد کارمندان و در نتیجه ارتقاء فروش را می دهد.

 

در واقع، هنگامی به سی ار ام فکر می کنیم ، ممکن است به نرم افزار CRM مراجعه کنیم. سیستم CRM ابزاری است که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری و موارد دیگر کمک می کند.

CRM یک راه حل جمع و جور برای مدیران است که آن ها را با هدف تمرکز بر ارتباطات کسب و کار راهنمایی می کند.

به اختصار نرم افزار سی ار ام تشکیل شده از خودکار سازى واحدهای بازاریابی، فروش، خدمات و نگهداری می باشد.

نرم افزار CRM با همین خودکار سازى ها باعث افزایش سود می شود.

نرم افزار سی ار ام پر از ابزارهایی است که از روش شکل دادن و نگهداری روابط بلند مدت با مشتری، سازمان را پرتوان به پیدا کردن، جلب کردن، محافظت و پرورش مشتریان سود ده می سازد. به علاوه، با جمع کردن اطلاعات مهم و نگهداری در یک بانک اطلاعاتی، سازمان را در شناخت صحیحی از مشتریان یاری می نماید. این بینش بدست آمده از مشتریان، شما را در استراتژی های کسب و کار هدایت می کند.

 

ابزارهای اصلی نرم افزار CRM برای سازمان شما چیست؟

  • حفظ تعاملات مشتری و دسته بندی
  • خودکار کردن بازاریابی و فروش
  • اتوماسیون پشتیبانی و خدمات
  • مدیریت تامین و انبار
  • پروژه منیجمنت
  • automation گردش کار
  • مدیریت، ارجاع و یادآوری کارها
  • وب فرم ها
  • دریافت SMS، پست الکترونیکی، تلفکس
  • قادر به اتصال دیگر سیستم ها مثلا: حسابداری و غیره
  • گزارش ساز

دلایل استفاده از نرم افزار سی ار ام چیست؟

علل مختلفی وجود دارد که کسب و کار شما باید از یک نرم افزار سی ار ام استفاده کند. مثلا دید 360 درجه از موقعیت کسب و کار، خودکار سازى امور، گردآوری داده ها و تعاملات درون سازمان ، دسترسی به اطلاعات مد نظر و کار تیمی از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می شود. نتیجه پایانی افزایش بهره وری بالاتر برای تجارت شما است.

چرا از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید استفاده کرد

  • سهولت استفاده و گرداوری داده ها مشتری
  • افزایش فرصت های فروش
  • دقت در تصمیم گیری با داده ها و گزارشات
  • Marketing و فروش را تراز کنید
  • جمع آوری اطلاعات را تسریع کنید

همه ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست

همین طور که می دانید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منجر به افزایش فروش، ROI افزایش می شود. بهترین نرم افزارهای سی ار ام مدرن، مانند سیستم عامل های در حال حرکت هستند که بر پیشرفت و توسعه تجارت متمرکز شده اند. احتمالا بهترین قابلیت نرم افزار CRM ارتقاء فروش از شیوه قدیمی به روش امروزی ایجاد ارتباط بین مشتری و سازمان است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با سرعت در حال تبدیل شدن به ابزار مشتری مداریی است که بینش های عملی در مورد کسب و کار خود شما ارائه می دهد.

نرم افزار سی ار ام با اطلاعات و تعاملاتی که در سراسر سیستم ارائه می دهد ، کلیدی در حل نیاز های مدیریتی هستند. برای رسیدن به مشتری، این نگرش از برند و محصول در گروه های فروش، Marketing و پشتیبانی نیاز است. CRM علاوه بر اینکه برای مدیریت روابط با مشتری استفاده می شود، به مدیریت روابط درون سازمان شما نیز یاری می کند.

ما تعداد زیادی از موارد نرم افزار CRM را که در حال حاضر موجود است مورد بررسی قرار داده ایم و جدیدترین روندهای سال 2020 را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم. از بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آینده انتظار می رود با یادگیری هوش مصنوعی تأثیر بیشتری در عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در چند سال آینده بگذارد.

تجارت هایی که حتما به CRM نیاز دارند دارند

به طور کلی کسب و کار مبتنی بر خدمات که روابط تنگاتنگی با مشتری دارند، حتما احتیاج به استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارند. اما برخی کسب و کار خاص وجود دارد که یک نرم افزار سی ار ام می تواند بصورت خاص، مفید باشد:

  1. کسب و کار با تعامل ویژه با مشتری
  2. کسب و کار مورد نیاز برای پیگیری روابط ویژه با تهیه کنندگان محصول یا خدمات
  3. کسب و کار با استراتژی های پیشرفته Marketing
  4. تجارت آماده پیشرفت به سمت سازمانی شدن
  5. کسب و کار در حال ایجاد تغییر: تغییر نام تجارت یا اضافه کردن محصولات جدید

آموزش انتخاب یک نرم افزار سی ار ام

اگر می خواهید یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را انتخاب کنید، به خاطر داشته باشید که همه نرم افزارها با هم برابر نیستند. اول فکر کنید قابلیت های مورد نیاز شما چیست تا شروع به تحقیقات کنید. چند نکته دیگر برای کسب و کار کوچک که به دنبال سرمایه گذاری در نرم افزار CRM هستند، را ذکر می کنم:

  1. ابتدای خرید و انتخاب نرم افزار CRM، درمورد استراتژی بازاریابی خود تصمیم بگیرید. اگر به غیر از این باشد، راه اندازی نرم افزار برای شما قابلیتی ندارد.
  2. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار سی ار ام شما تحت وب است
  3. برنامه ریزی تیم و دیگر کارهای خود را با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ادغام نمایید.
  4. هرچه تجارت شما بزرگتر باشد، اجتیاج به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شما پیچیده تر است، اما برای کسب و کاری تازه تاسیس، مناسب تر است یک UI آسان و مقرون بصرفه را انتخاب کنید.
  5. به خاطر داشته باشید که نرم افزار سی ار ام شما باید برای شما کار کند، نه برعکس!

منبع: https://virgool.io/@parsvtiger/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-lg92z4ry5mgp


نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) نرم ,افزار ,مشتری ,مدیریت ,کار ,ارتباط ,نرم افزار ,با مشتری ,ارتباط با ,کسب و ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ارتباط ,خاطر داشته باشیدمنبع

نکات کلیدی نرم افزار CRM

نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟

قوانین و نکاتی برای موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران

قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها

ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان

مشخصات

آخرین جستجو ها

آندرویدیفا | دانلود نرم افزار و بازی آندروید دانلود فایل Felipeha30 CaNt بهترین کالاها نیوز پلاس معرفی کالا فروشگاهی ولی الله انواع کاغذ دیواری پوستری گرماسان گلخانه مرجع کنکور ایران