پشتیبانی شایسته رمز موفقیت اکثری از سازمان ها است. باب هانی در این مورد بیان می کند که:

از مشتریانتان مراقبت نکنید، رقیبتان را این کار را می کند.

بخش های نرم افزار CRM برای اتوماسیون پشتیبانی تمام اطلاعات مثل اموریی که برای مشتری انجام گردیده، مشکلات و نیازها را در خود نگهداری می کند و تجربه پیروزی تمام کارمندان سازمان و اجزاء آن را برای همه نیروها شفاف می کند.

فروش محصول و سرویس دهی تضمین شده، فقط با جلب رضایت مصرف کنندگان می باشد. در حقیقت دریافت رضایت خریداران پیرو دریافت رضایت پرسنل است. چراکه کارکنان پیش تازان متعامل با مشتری از طرف سازمان هستند.
با گذشت زمان رفتار شایسته و اعتماد بخش واحد فروش می باشد که مشتریان ترغیب به دنباله ارتباطات شان با سازمان شوند.

بعضی از بخش های نرم افزار CRM برای پشتیبانی شامل شده اند از:

ثبت نیاز های مشتری
پیگیری مشکلات مشتری
ثبت و پیگیری فعالیت های در ارتباط با مشتری
ثبت و پیگیری پروژه های مشتری
ابزارخدمات پس از فروش
سامانه مدیریت گارنتی
سیستم قراردادهای فروش
پورتال مشتری
ثبت سندها

مکانیزه سازی بازاریابی با نرم افزار CRM

مکانیزه سازی فروش با نرم افزار CRM


نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) مشتری ,افزار ,crm ,های ,نرم ,ثبت ,افزار crm ,نرم افزار ,می کند ,crm برای ,با مشتریمنبع

نکات کلیدی نرم افزار CRM

نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟

قوانین و نکاتی برای موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران

قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها

ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان

مشخصات

آخرین جستجو ها

چشمی درب پارکینگ خرید گل و گیاه آپارتمانی tupy بهترین سایت گروه هنری چاپ نفیس تفریحات سالم بیگ گو اجناس فوق العاده smithmorkel آموزش سئو