چگونگی ارتباط با مشتری مسئلهای است که موردتوجه افراد زیادی قرارگرفته است و افراد و شرکتهای زیادی درصدد انتخاب بهترین روشها برای بهبود این موضوع و افزایش رضایت مشتری هستند.
برای مدیریت ارتباط با مشتری، به چه مواردی باید توجه کنید؟
در حل یا انجام امور مختلف، به مشکل برمیخورید؟
تا چه میزان از نحوه عملکرد تیم خود مطلع هستید؟
آیا میتوانید بهراحتی به همه درخواستهای مشتریان پاسخ دهید؟
آیا میتوانید بهراحتی تاریخ و ساعت قرارهای ملاقات خود را به خاطر بسپارید؟
آیا از میزان رضایت مشتریان خود از محصول مطلع هستید؟
اگر پاسخ شما به سؤالات بالا، (خیر) بوده است، درنتیجه شما به نرمافزار CRM نیاز خواهید داشت.
زیرا وظیفه اصلی نرم افزار CRM، ساده ساختن امور کسب و کار برای شماست. با پیاده سازی نرم افزار CRM، انجام امور تکراری و روزمره را از دوش خود یا کارمندان خود بر میدارید و تمرکز آن ها را به روی مسایل مهم تر منعطف میکنید.
در واقع نرم افزار CRM مانند یک دستیار شخصی برای شما عمل میکند.
میتواند انجام همه امور را به شما یادآوری کند.
می تواند از بخش های مختلف بازاریابی، فروش و خدمات گزارش تهیه کند.
اگر به یکی از درخواست های مشتریان خود پاسخ نداده اید، آن را به شما یادآوری می کند.
ساعت و تاریخ قرار ملاقات های شما را با استفاده از پاپ آپ های مختلف به شما یادآوری می کند.
از رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود مطلع می شوید.
انتخاب و پیاده سازی
نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟
قوانین و نکاتی برای موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران