قبلا در ارتباط با مکانیزه سازی فروش با استفاده از نرم افزار CRM توضیحاتی دادیم. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای اتوماسیون بازاریابی به صاحبان کسب و کار این قابلیت را میدهد که مشتریان احتمالی را مورد هدف قرار داده و تمامی آن ها را به مشتریان همیشگی تبدیل سازند.

افزایش افزایش سهم بازار هر کسب و کاری مرتبط به بهبود تعامل با مشتریان دارد.
غالبا اکثر مسئولین کسب و کار می خواهند مشتریان راضی و وافادار داشته باشند مشتریان تازه ای بیابند و علاوه بر این کسب و کار را گسترش در سطح قابل قبولی رشد دهند.
به همین دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرایط درک مشتریان را مهیا می سازد. با بررسی دیتاهای مارکتینگ و تحلیلدسته بندی رفتاری امکان Target و دسته بندی مشتریان فراهم می شود
مدیران می توانند درک درستی از احتیاجات، تمایلات و انتظارات و پیشنهادات مشتریان بیابند. با این درک بدست آمده قابلیت این را دارند تا با پیام درخور در وقت مناسب وفادار کسب و کارشان کنند.

برخی ازبخش های نرم افزار CRM برای بازاریابی شامل شده اند از:

  1. یافتن و پیگیری فرصت های پر بازده
  2. ارتقاء نرخ تبدیل Lead ها به مشتری
  3. کمپین های هدفمند
  4. تعریف کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مانند: ایمیل، اس ام اس و…
  5. عکس العمل مناسب و سرعتی در مقابل نیازهای مشتری
  6. دسته بندی های مختلف مشتریان
  7. پایش نیازهای روز بازار
  8. گزارش ساز کمپین های تبلیغاتی

نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) مشتریان ,های ,افزار ,نرم ,کسب ,مشتری ,نرم افزار ,کسب و ,ارتباط با ,افزار crm ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ارتباطمنبع

نکات کلیدی نرم افزار CRM

نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟

قوانین و نکاتی برای موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران

قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها

ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان

مشخصات

آخرین جستجو ها

آیلین دکور فروش انواع مواد شیمیایی برترین ها برنامه هاي كاربردي شبكه هاي اجتماعي داستان عاشقانه هر چی بخوای هست زندگی،ساختنی است!!! دانلودستان هنرستانی emohtava